Think Ink

Luo uusi mobiiliratkaisu ja voita 80 000 euroa

Mobiili on mullistanut niin maailman kuin median

Etsimme ja palkitsemme nyt parhaat medialiiketoimintaa eteenpäin vievät mobiiliratkaisut. Olipa ideasi uusi palvelu tai median tuotantoprosesseja parantava innovaatio, ilmoita se marraskuussa käynnistyvään Think INK Median uudet mobiiliratkaisut -kilpailuun.

Arvioimme Media-alan tutkimussäätiön kilpailuun osallistuvat ideat uutuusarvon, vaikuttavuuden ja toteutettavuuden perusteella. Sparraamme myös henkilökohtaisesti parhaiden ratkaisujen esittäjiä ja tiimejä tuotekehityksessä ja liiketoimintasuunnitelman hiomisessa.

Kilpailun voittaja saa palkinnoksi 80 000 euroa ja toiseksi tullut 20 000 euroa. Jaamme myös enintään neljä 10 000 euron palkintoa.

Kilpailu on avoin kaikille ja se jakautuu kolmeen vaiheeseen:

  1. Ideahaku: marraskuu 2017 – helmikuu 2018
  2. Parhaiden ideoiden jatkojalostus: huhtikuu 2018 – syyskuu 2018
  3. Voittajien palkitseminen: marraskuu 2018

 

Usein kysyttyä – Kysymyksiä ja vastauksia

 

Jäävätkö jatkokehityksestä karsiutuneet ideat salaisiksi?

Karsiutuneet ideat jäävät salaisiksi kokonaisuudessaan. Salassapitosopimus velvoittaa kaikkia tuomariston jäseniä sekä muita kilpailuanomuksia käsitteleviä henkilöitä pitämään kilpailuideat omana tietonaan seuraavat 5 vuotta.

 

Millä tasolla jatkokehitykseen valittavat ideat julkistetaan?

Kilpailulla halutaan tuoda esille uusia ideoita ja innovaatioita. Siten jatkokehitettävien ideoiden julkistaminen on oleellinen osa kilpailuprosessia. Kilpailun järjestäjä ei tule heikentämään idean esittäjän kilpailukykyä paljastamalla arkaluonteisia asioita ideasta. Jatkokehitystukea saavista ideoista julkaistaan ensimmäisessä vaiheessa vain lyhyet kuvaukset, joista sovitaan idean esittäjän kanssa.

 

Miten jatkokehittävät ideat julkaistaan kilpailun päättyessä?

Kilpailun jälkeen kaikki säätiön tukea saaneet ideat julkaistaan. Julkistettavista tiedoista keskustellaan yhdessä idean esittäjän kanssa ja hänen toiveensa otetaan huomioon. Arkaluonteisia asioita ei julkaista. Kilpailun järjestäjä pitää kuitenkin itsellään oikeuden arvioida mitkä seikat ovat idean kannalta arkaluonteisia.