Ajankohtaista Think Ink -kilpailussa

30.1.2020

Think Ink -kilpailu hakee digitaalisen tarinankerronnan ratkaisuja – jaossa 140 000 euroa

Media-alan tutkimussäätiön järjestämä Think Ink -innovaatiokilpailu haastaa eri tahot kehittämään uudenlaisia digitaalisen tarinankerronnan ratkaisuja ja konsepteja sekä mediaan että oppimiseen. Think Ink palkitsee voittajan ja enintään viisi muuta yhteensä 140 000 eurolla. Pääpalkinto on 80 000 euroa. Haku avoimeen kilpailuun päättyy 26.4.2020.

15.10.2019

Think Ink 2018: mobiiliratkaisuilla medialiiketoimintaa eteenpäin

Think Ink 2018 on takanapäin ja pian on uuden innovaatiokilpailun aika. Sitä ennen luodaan kuitenkin katsaus menneeseen kilpailuun ja sen tuotoksiin.

1.7.2019

Perinteinen media joukkoistaa sisällöntuotantoaan

Basso Median VidCast-hanke voitti Media-alan tutkimussäätiön Think Ink 2018 -innovaatiokilpailun.  Mitä hankkeelle kuuluu nyt? VidCast-tiimin jäsenet Aino Räisänen ja Jan Zapasnik kertovat hankkeen tuoreita kuulumisia.

13.11.2018

Think Ink -innovaatiokilpailun voitto videon ja äänen yhdistävälle podcast-applikaatiolle

Media-alan tutkimussäätiön Think Ink -innovaatiokilpailun voittajat on valittu. Pääpalkinnon 80 […]

22.10.2018

Think INK 2018 innovaatiokilpailun finalistit

Think Ink -innovaatiokilpailun finalistien videot ovat nyt katsottavissa.
Kilpailun finaali oli 18.9.2018.

16.10.2018

Frameright esittäytyy

Frameright – Image cropping for multiplatform environments Frameright serves to […]

16.10.2018

VidCast esittäytyy

VidCast – videolla rikastettuja podcasteja Vuonna 2018 media-alalla on puhuttu […]

16.10.2018

Superskills esittäytyy

Superskills® The Media Matchmaker on työkalu markkinoinnin ammattilaisille Mediasuunnittelu tuntuu […]

16.10.2018

Newspek esittäytyy

Vieläkö on kesää jäljellä? Suomen kesä 2018 oli mitä aurinkoisin. […]