Ajankohtaista

syyskuu 26, 2018

Media-alan tutkimussäätiön myöntämät apurahat 10.9.2018

Myönnettiin Piia Matikaiselle 40.000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Lasten lehtikone -ohjelma +oppimateriaalikokonaisuus: […]

syyskuu 26, 2018

Media-alan tutkimussäätiön myöntämät apurahat 1.6.2018

Myönnettiin Metropolian ammattikorkeakoululle 9.600 euroa tutkimustukea hankkeelle ”Graafisen tekniikan sivuainekokonaisuuden […]

syyskuu 12, 2018

New business models in the news industry in the United States

Tämän raportin on tilannut Media-alan tutkimussäätiö, ja sen tavoitteena on […]

syyskuu 12, 2018

Uutismedian uudet liiketoimintamallit Yhdysvalloissa

Tämän tutkimusraportin tavoitteena on tutkia digitaalisen toimintaympäristön vaikutusta uutismedian ekosysteemin […]

syyskuu 10, 2018

Pohjoismaisen robottijournalismin esittelemiseksi South by Southwestissä, Texasissa

Pohjoismaista robottijournalismia Texasissa Vuoden 2018 South by Southwestissä – maailman […]

syyskuu 10, 2018

Consumer Behavior and The Hidden Persuasion of Online Sponsored Content – A Controversially Re-Envisioned Approach to Advertising

Väitöskirjatyö tutkii kuluttajien reaktioita erilaisiin kolmansien osapuolten sponsoroituihin sisältöihin digitaalisessa ympäristössä.

elokuu 23, 2018

Uutta kasvua -seminaari 23.3.2018

Medialiitto ja Media-alan tutkimussäätiö järjestivät yhteistyössä PING Helsingin kanssa Uutta […]

elokuu 21, 2018

Viestintäalan tutkimussäätiö muuttuu Media-alan tutkimussäätiöksi

Viestintäalan tutkimussäätiö on muuttanut nimensä Media-alan tutkimussäätiöksi. Säätiö päätti uudistuksesta huhtikuussa 2018.

heinäkuu 23, 2018

Tutkimusteema 2018 aiehaku

Personointi ja ennakoiva analytiikka sisällöntuotannossa ja medialiiketoiminnassa.