Tutkimushankkeet
Natiivimainonnan tuloksellisuus ja vaikuttavuus
Era Content Oy:lle myönnettiin 40 000 euron tutkimustuki hanketta varten.
Lue lisääHapLab – kosketusnäyttöisille laitteille suunnittelun asiantuntemuskeskus
Aalto Yliopiston taiteen ja suunnittelun korkeakoulun median laitokselle myönnettiin 40 800 euron tutkimustuki hanketta varten.
Lue lisääMiksi haastaja menestyy: riippumattomien amerikkalaisten start up -uutistuottajien analyysi ja sovelluskelpoiset opit
Future Force MindMill Network Oy:lle myönnettiin 35 000 euron tutkimustuki hanketta varten.
Lue lisääBig dataan perustuvat liiketoimintamallit sanomalehtitoimialan palveluistumisessa
VTT:lle myönnettiin 30 000 euron tutkimustuki hanketta varten.
Lue lisääPaperin esikuivaus alipainehaihdutuksella heatset-offset-painatuksessa aaltoiluilmiön poistamiseksi
Keskuslaboratorion hankkeelle myönnettiin 40 000 euron tutkimustuki.
Lue lisääStrategic creativity in the media industry
Nando Malmelinin hankkeelle myönnettiin 23 000 euron tutkimustuki.
Lue lisääNuorille suunnatun verkkomedian tutkimus ja kehitys
Viestintätoimisto Luotsi Oy:n hankkeelle myönnettiin 20 000 euron tutkimustuki.
Lue lisää