Tutkimushankkeet

Natiivimainonnan tuloksellisuus ja vaikuttavuus

Era Content Oy:lle myönnettiin 40 000 euron tutkimustuki hanketta varten.

Lue lisää
HapLab – kosketusnäyttöisille laitteille suunnittelun asiantuntemuskeskus

Aalto Yliopiston taiteen ja suunnittelun korkeakoulun median laitokselle myönnettiin 40 800 euron tutkimustuki hanketta varten.

Lue lisää
Miksi haastaja menestyy: riippumattomien amerikkalaisten start up -uutistuottajien analyysi ja sovelluskelpoiset opit

Future Force MindMill Network Oy:lle myönnettiin 35 000 euron tutkimustuki hanketta varten.

Lue lisää
Iarigai konferenssi 2015

VTT:lle myönnettiin 18 000 euron tuki konfressijärjestelyihin.

Lue lisää
Big dataan perustuvat liiketoimintamallit sanomalehtitoimialan palveluistumisessa

VTT:lle myönnettiin 30 000 euron tutkimustuki hanketta varten.

Lue lisää
Paperin esikuivaus alipainehaihdutuksella heatset-offset-painatuksessa aaltoiluilmiön poistamiseksi

Keskuslaboratorion hankkeelle myönnettiin 40 000 euron tutkimustuki.

Lue lisää
Strategic creativity in the media industry

Nando Malmelinin hankkeelle myönnettiin 23 000 euron tutkimustuki.

Lue lisää
Nuorille suunnatun verkkomedian tutkimus ja kehitys

Viestintätoimisto Luotsi Oy:n hankkeelle myönnettiin 20 000 euron tutkimustuki.

Lue lisää