Korona-tilanteen vuoksi Personointi ja ennakoiva analytiikka -seminaari (18.3.) on peruttu kokonaan, myöskään verkkolähetystä ei tehdä.
Seminaari on peruttu.
Tähän mennessä data-analytiikan tyypillisin käyttömuoto on ollut menneiden tapahtumien analysointia. Analytiikan seuraava taso on ennakoiva analytiikka, joka pyrkii kehittämään malleja ja ennusteita siitä, mitä tulevaisuudessa voisi tapahtua.
Media-alan tutkimussäätiön seminaarissa hankerahoitusta saaneet tahot esittelevät personointia ja ennakoivaa analytiikkaa käsittelevien hankkeidensa sisältöä ja tuloksia. Seminaarissa perehdytään myös maksumallien soveltuvuuteen Suomen media-alalle.
Seminaari on maksuton ja kaikille avoin. Paikkoja tilaisuudessa on 60.
Tilaisuuden alustava ohjelma:
13:45 Ilmoittautuminen ja kahvit
14:00 Tilaisuuden avaus, Helene Juhola
14:05 Maksumallien soveltuvuus Suomen media-alalle, Juho-Petteri Huhtala
14:20 Tekoälyä mediasisällön personointiin ja kohderyhmien tunnistamiseen, Asta Bäck
14:35 Tauko
14:50 Toimitustyön ohjaaminen ennustavan analytiikan avulla, Atte Jääskeläinen
15:05 Personointi ja ennakoiva analytiikka osana kontekstitietoista kohdentamista, Markus Tallgren
15:20 Tekoälyllä tehokkuutta otsikointiin, Sari Järvinen
15:35- Keskustelua ja tilaisuuden päättäminen, Helene Juhola
16:00
Seminaarin muut tiedot:
Aika: 18.3.2020 klo 14–16
Paikka: Elinkeinoelämän keskusliiton kokoustilat
Osoite: Eteläranta 10, Helsinki
Ilmoittautuminen päättyy: 11.3.2020
Paikkoja: 45
Lisätiedot: jaana.paloheimo_medialiitto.fi (laita _-viivan tilalle @-merkki)
Lisätietoa hankkeista:
Maksumallien soveltuvuus Suomen media-alalle
Tekoälyä mediasisällön personointiin ja kohderyhmien tunnistamiseen
Personointi ja ennakoiva analytiikka osana kontekstitietoista kohdentamista