Raportit
Sini Ihanainen-Alanko: Esimies- ja päällikkötyö journalistisessa työyhteisössä
Sini Ihanainen-Alankolle myönnettiin 20 100 euron apuraha hankkeelle ”Esimies- ja päällikkötyö journalistisessa työyhteisössä. Väitöskirjan ja käytännön kokemuksen työstäminen tietokirjaksi.”
Lue lisääMediakollektiivi: Tutkimuksen jalkauttaminen verkkotyökaluksi
Mediakollektiiville myönnettiin 18 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Tutkimuksen jalkauttaminen verkkotyökaluksi. Projektisuunnitelma mediamaisematyökalun digitalisoinnista ja tulosten kvantifioinnista yleisö- ja käyttäjätutkimukseen käyttöön.”
Lue lisääÅbo Akademi: MAYO: Median Applikaatiot Yle & Omni
Åbo Akademille myönnettiin 53 758 euron tutkimustuki teemahankkeelle ”MAYO: Median Applikaatiot Yle & Omni”.
Lue lisääSvenska social- och kommunalhögskolan: Robotjournalism in local contexts
Svenska social- och kommunalhögskolanille myönnettiin 60 550 euron tutkimustuki teemahankkeelle ”Robotjournalism in local contexts”.
Lue lisääSanomalehtien Liitto: Uutismedian uudet liiketoimintamallit Pohjoismaissa
Sanomalehtien Liitolle myönnettiin 35 944,50 euron tutkimustuki hankkeelle ”Uutismedian uudet liiketoimintamallit Pohjoismaissa (Ruotsi, Norja ja Tanska)”
Lue lisääMediatalojen mainontaratkaisuiden suunnittelu- ja analytiikkapalveluiden innovointi
Talea Oy:lle myönnettiin 48 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Mediatalojen mainontaratkaisuiden suunnittelu- ja analytiikkapalveluiden innovointi”.
Lue lisääSarjakuvakone – digitaalinen oppimisympäristö lapsille ja nuorille
Aikakausmedialle myönnettiin 25 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Sarjakuvakone – digitaalinen oppimisympäristö lapsille ja nuorille”.
Lue lisääPienmaksamiseen perustuva liiketoimintamalli Digitaalisen uutismedian pientuote- ja pienpalvelutoiminnan sisäisten edellytysten tutkiminen
Prejkfast-projektille myönnettiin 33 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Pienmaksamiseen perustuva liiketoimintamalli Digitaalisen uutismedian pientuote- ja pienpalvelutoiminnan sisäisten edellytysten tutkiminen”.
Lue lisääTutkimus- ja vaikuttamishanke markkinoinnin investointiluonteen todistamiseksi ja markkinointi- ja mediapanosten vahvistamiseksi
Mark Suomen Markkinointiliitto ry:lle myönnettiin 30 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Tutkimus- ja vaikuttamishanke markkinoinnin investointiluonteen todistamiseksi ja markkinointi- ja mediapanosten vahvistamiseksi”.
Lue lisää