Raportit

Sini Ihanainen-Alanko: Esimies- ja päällikkötyö journalistisessa työyhteisössä

Sini Ihanainen-Alankolle myönnettiin 20 100 euron apuraha hankkeelle ”Esimies- ja päällikkötyö journalistisessa työyhteisössä. Väitöskirjan ja käytännön kokemuksen työstäminen tietokirjaksi.”

Lue lisää
Mediakollektiivi: Tutkimuksen jalkauttaminen verkkotyökaluksi

Mediakollektiiville myönnettiin 18 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Tutkimuksen jalkauttaminen verkkotyökaluksi. Projektisuunnitelma mediamaisematyökalun digitalisoinnista ja tulosten kvantifioinnista yleisö- ja käyttäjätutkimukseen käyttöön.”

Lue lisää
Åbo Akademi: MAYO: Median Applikaatiot Yle & Omni

Åbo Akademille myönnettiin 53 758 euron tutkimustuki teemahankkeelle ”MAYO: Median Applikaatiot Yle & Omni”.

Lue lisää
Svenska social- och kommunalhögskolan: Robotjournalism in local contexts

Svenska social- och kommunalhögskolanille myönnettiin 60 550 euron tutkimustuki teemahankkeelle ”Robotjournalism in local contexts”.

Lue lisää
Sanomalehtien Liitto: Uutismedian uudet liiketoimintamallit Pohjoismaissa

Sanomalehtien Liitolle myönnettiin 35 944,50 euron tutkimustuki hankkeelle ”Uutismedian uudet liiketoimintamallit Pohjoismaissa (Ruotsi, Norja ja Tanska)”

Lue lisää
Mediatalojen mainontaratkaisuiden suunnittelu- ja analytiikkapalveluiden innovointi

Talea Oy:lle myönnettiin 48 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Mediatalojen mainontaratkaisuiden suunnittelu- ja analytiikkapalveluiden innovointi”.

Lue lisää
Sarjakuvakone – digitaalinen oppimisympäristö lapsille ja nuorille

Aikakausmedialle myönnettiin 25 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Sarjakuvakone – digitaalinen oppimisympäristö lapsille ja nuorille”.

Lue lisää
Pienmaksamiseen perustuva liiketoimintamalli Digitaalisen uutismedian pientuote- ja pienpalvelutoiminnan sisäisten edellytysten tutkiminen

Prejkfast-projektille myönnettiin 33 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Pienmaksamiseen perustuva liiketoimintamalli Digitaalisen uutismedian pientuote- ja pienpalvelutoiminnan sisäisten edellytysten tutkiminen”.

Lue lisää
Tutkimus- ja vaikuttamishanke markkinoinnin investointiluonteen todistamiseksi ja markkinointi- ja mediapanosten vahvistamiseksi

Mark Suomen Markkinointiliitto ry:lle myönnettiin 30 000 euron tutkimustuki hankkeelle ”Tutkimus- ja vaikuttamishanke markkinoinnin investointiluonteen todistamiseksi ja markkinointi- ja mediapanosten vahvistamiseksi”.

Lue lisää