Jatko-opinnäytteet
Kuluttajien suhtautuminen vaikuttajamarkkinointiin
Carolina Stubbin väitöskirja tarkastelee vaikuttajamarkkinointia ja siinä esiintyvää sponsoroitua sisältöä. Väitöskirjassa paneudutaan vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi mainontaan ja sosiaaliseen mediaan tutkimalla kuluttajien reaktioita vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksiin.
Lue lisääToimittajien strategiat rajojen hallintaan sosiaalisessa mediassa
Toimittajat käyttävät sosiaalista mediaa sekä henkilökohtaisiin että ammatillisiin tarkoituksiin. Marika Paason väitöskirja tutkii toimittajien tasapainoilua henkilökohtaisen ja ammatillisen välillä. Hänen raporttinsa esittelee tutkimuksen tämänhetkisiä tuloksia.
Lue lisääAsiakkaan arvo yritykselle digitaalisessa liiketoimintaympäristössä
Elina Kukkosen väitöskirja perehtyy asiakkuuksien johtamiseen digitaalisessa liiketoimintaympäristössä.
Lue lisääYrittäjätoimittajat, hybridijournalismi ja journalismin tulevaisuus
Juho Ruotsalainen on tohtorikoulutettava Turun yliopistolla. Hän tarkastelee journalismin tulevaisuutta yrittäjätoimittajien sekä kahdeksan perustrendin kautta.
Lue lisääTasapainoilua henkilökohtaisen ja ammatillisen välillä – Toimittajien yksityisyys ja julkisuus sosiaalisessa mediassa
Sosiaalinen media on oleellinen osa toimittajien työtä ja ammattitaitoa. Myös mediatalot kannustavat toimittajiaan aktiivisuuteen sosiaalisessa mediassa. Mutta missä kulkee henkilökohtaisen ja ammatillisen raja ja ketä toimittaja sosiaalisessa mediassa edustaa – itseään, toimittajien...
Lue lisääConsumer Behavior and The Hidden Persuasion of Online Sponsored Content – A Controversially Re-Envisioned Approach to Advertising
Väitöskirjatyö tutkii kuluttajien reaktioita erilaisiin kolmansien osapuolten sponsoroituihin sisältöihin digitaalisessa ympäristössä.
Lue lisääKaupallinen video on katsojalle riski
”Oli ihana aistia se lämmin tunnelma.” ”Haluan kuulla kun se selittää sen omin sanoin.” ”Videot on mulle vähän vieraampia ja bussissa jännittää että onks äänet jääny vahingossa päälle.” ”Mä en...
Lue lisääElokuvan tunnelmaa voidaan arvioida laskennallisesti
Katsojat hakevat elokuvilta erilaisia tunnekokemuksia: iloa ja surua, pelkoa ja helpotusta, henkeäsalpaavaa jännitystä ja romantiikan kihelmöintiä. Näiden tunnekokemusten taustalla on elokuvien oma tunneilmaisu, jota kutsutaan myös elokuvan tunnelmaksi. Tunnelma on...
Lue lisääHarri Heikkilä: Tämä ei ole kirja – sähkökirjan valtavirtaistumisen haasteet
Harri Heikkilä väitteli graafisen suunnittelun alalta torstaina 13. huhtikuuta 2017 Aalto-yliopiston median laitoksesta. Viestintäalan tutkimussäätiö tuki väitöstyötä osana HapLab -hanketta. Väitöstyö ”Tämä ei ole kirja – sähkökirjan valtavirtaistumisen haasteet” on...
Lue lisää