PING Helsingin webinaarissa julkaistaan Media-alan tutkimussäätiön rahoittama vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus. Tutkimus pureutuu vaikuttajien kanaviin, kuluttajien kiinnostuksenkohteisiin sekä somevaikuttajien yhteiskunnallisiin vaikutuksiin.
PING Helsinki järjestää webinaarin 9.6. klo 9–11, jolloin teemana on somevaikuttajien yhteiskunnallinen rooli.
Webinaarissa julkaistaan Media-alan tutkimussäätiön rahoittama vaikuttajamarkkinoinnin tutkimus. Missä kanavissa vaikuttajia seurataan, mitkä teemat suomalaisia kuluttajia kiinnostavat ja minkälaisia yhteiskunnallisia vaikutuksia somevaikuttajilla on?
Webinaarissa kuullaan ajankohtaisia esimerkkejä siitä, kuinka somevaikuttajien avulla on onnistuneesti tuotu esiin yhteiskunnallisia teemoja ja herätetty keskustelua niin somessa kuin sen ulkopuolellakin.
Linkki ilmoittautumiseen ja ohjelma: https://www.lyyti.fi/reg/vaikuttajatmaailmaamuuttamassa
Media-alan tutkimussäätiö rahoitti hanketta 4.2.2020.