Jatko-opinnäytteet

syyskuu 10, 2018

Consumer Behavior and The Hidden Persuasion of Online Sponsored Content – A Controversially Re-Envisioned Approach to Advertising

Väitöskirjatyö tutkii kuluttajien reaktioita erilaisiin kolmansien osapuolten sponsoroituihin sisältöihin digitaalisessa ympäristössä.

huhtikuu 9, 2018

Kaupallinen video on katsojalle riski

”Oli ihana aistia se lämmin tunnelma.” ”Haluan kuulla kun se […]

marraskuu 23, 2017

Elokuvan tunnelmaa voidaan arvioida laskennallisesti

Katsojat hakevat elokuvilta erilaisia tunnekokemuksia: iloa ja surua, pelkoa ja […]

lokakuu 1, 2017

Harri Heikkilä: Tämä ei ole kirja – sähkökirjan valtavirtaistumisen haasteet

Harri Heikkilä väitteli graafisen suunnittelun alalta torstaina 13. huhtikuuta 2017 […]

toukokuu 23, 2017

Matkaraportti MoJoCon-konferenssista Galwaysta

Panu Karhunen osallistui säätiön tuella Irlannin yleisradioyhtiön RTÉ:n järjestämään mobiilijournalistien […]

maaliskuu 13, 2017

Lauri Haapanen: Suorien sitaattien muokkaus on arkea toimitustyössä

Lauri Haapanen väitteli filosofian tohtoriksi lauantaina 11. maaliskuuta Helsingin yliopiston […]

helmikuu 16, 2017

Uuden median kirjoittaminen ja kouluopetus

Väitöstutkimus Uuden kirjoittamisen opetus – osallistavaa luovuutta verkossa käsittelee digitalisaation […]

kesäkuu 27, 2016

PR-ammattilaisten, journalistien sekä verkon yksilöiden ja yhteisöjen synergia sosiaalisen median aikakaudella

Niina Sormasen väitöskirjatyössä tutkitaan PR-ammattilaisten, journalistien sekä haastavien verkostoituneiden yksilöiden ja yhteisöjen (ns. verkon kansalaisten) tavoitteita, viestintäkäyttäytymistä, suhteita sekä kommunikatiivisen vallan muodostumista ja jakoa sosiaalisen median aikakaudella. Lue Niina Sormusen blogi-kirjoituksesta, miten työroolimielikuvat ja tavoitteet ovat muuttuneet digikaudella.

kesäkuu 20, 2016

Salla Tuomola: Perinteisen median, sosiaalisen median sekä non-median käytänmät pakolaiskriisin uutisoinnissa ja käsittelyssä

Salla Tuomolalle myönnettiin 20 117 euron jatko-opintoapuraha väitöskirjatyöhön ”Perinteisen median, sosiaalisen median sekä non-median käytänmät pakolaiskriisin uutisoinnissa ja käsittelyssä”.