Jatko-opinnäytteet

25 helmikuun, 2020

Hanna Tuuloselle 23 269 euroa henkilökohtaista apurahaa

Media-alan tutkimussäätiö myönsi 4.2.2020 Hanna Tuuloselle 23 269 euroa henkilökohtaista apurahaa väitöskirjatyölle ”Kiinan valtiollisen ja kaupallisen median rooli Kiinan pyrkimyksessä nousta tekoälyn suurvallaksi: Tapaustutkimus neljästä mediatalosta, niiden käyttämästä tekoälystä ja kiinalaisen uutisautomatiikannykytilasta sekä tulevaisuudesta”.

25 helmikuun, 2020

Salla Tuomolalle 21 000 euroa henkilökohtaista apurahaa

Media-alan tutkimussäätiö myönsi 4.2.2020 Salla Tuomolalle 21 000 euroa henkilökohtaista apurahaa väitöskirjatyölle ”Hyvä katala julkisuus. Tapaustutkimus perinteistä mediaa vastustavien sivustojen tavasta kertoa pakolaiskriisistä ja sen seurauksista Suomessa vuosina 2015 – 2017”.

25 helmikuun, 2020

Elina Toloselle 23 269 euroa henkilökohtaista apurahaa

Media-alan tutkimussäätiö myönsi 4.2.2020 Elina Toloselle 23 269 euroa henkilökohtaista apurahaa väitöskirjatyölle ”Luottamuksen rakentuminen ongelmallisen tiedon aikakaudella”.

25 helmikuun, 2020

Risto Koivuselle 3 460 euroa henkilökohtaista apurahaa

Media-alan tutkimussäätiö myönsi 4.2.2020 Risto Koivuselle 3 460 euroa henkilökohtaista apurahaa artikkelipohjaisen väitöskirjan “Inkjet printed surface chemistry modification of porous coatings for application as microfluidic analytical platforms” yhteenveto-osion laatimiseksi.

25 helmikuun, 2020

Isabella Auralle 21 000 euroa henkilökohtaista apurahaa

Media-alan tutkimussäätiö myönsi 4.2.2020 Isabella Auralle 21 000 euroa henkilökohtaista apurahaa väitöskirjatyölle “Educational Harry Potter: How can gamification and storification positively impact students’ social behavior and participatory pedagogy in (Hogwarts) classes?”.

3 joulukuun, 2019

Sari Virta: Yhteistyön haasteet mediaklustereissa

Sari Virta on kirjoittanut säätiön myöntämän apurahan turvin luvun kansainväliseen mediaklustereita käsittelevään kirjaan.

9 elokuun, 2019

Kuluttajien suhtautuminen vaikuttajamarkkinointiin

Carolina Stubbin väitöskirja tarkastelee vaikuttajamarkkinointia ja siinä esiintyvää sponsoroitua sisältöä. Väitöskirjassa paneudutaan vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi mainontaan ja sosiaaliseen mediaan tutkimalla kuluttajien reaktioita vaikuttajamarkkinoinnin toteutuksiin.

24 huhtikuun, 2019

Toimittajien strategiat rajojen hallintaan sosiaalisessa mediassa

Toimittajat käyttävät sosiaalista mediaa sekä henkilökohtaisiin että ammatillisiin tarkoituksiin. Marika Paason väitöskirja tutkii toimittajien tasapainoilua henkilökohtaisen ja ammatillisen välillä. Hänen raporttinsa esittelee tutkimuksen tämänhetkisiä tuloksia.

15 helmikuun, 2019

Asiakkaan arvo yritykselle digitaalisessa liiketoimintaympäristössä

Elina Kukkosen väitöskirja perehtyy asiakkuuksien johtamiseen digitaalisessa liiketoimintaympäristössä.